عشق نازنینم



jazireh eshgh

میروم میدانم خستگی دارد تنم........ میروم میدانم از درد مینالد تنم.......... ان خسته عاشق........... ان شکسته عاشق........ ان محو شده فراموش........ ان سکوت پراشک مبهم من بودم .........من بودم که سقوط کردم......... ولی جز سکوت فریادی نکردم.



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت23:54---14 شهريور 1393
هر انسانی یک بار
برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،
برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . .


ملینا
ساعت22:17---12 شهريور 1393
سلام وبت خوبه وفق باشی خوشم اومد ممنون میشم به وب منم بیای نظرتو راجعش بگی ممنون بای

maryam
ساعت15:43---11 شهريور 1393
وبت خیلی قشنگه داداش ب منم سری بزن

rosha
ساعت11:54---11 شهريور 1393
وب قشنگی داری موفق باشی

دلبند
ساعت1:31---11 شهريور 1393
هوای دو نفره داشتن

نه ابر میخواهد،

نه باران ،

نه یک بعدظهر پاییزی.....

کافیست حواسمان به هم باشد


دلبند
ساعت12:38---7 شهريور 1393
خیلی وقت است مرده ام...

دلــــــم می خواهد ببارم،کسی نپرسد

چرا؟. . . تو چه میفهمی . . .

این روزها ادای زنده ها را در میاورم . . .

تظاهر به شادی می کنم ، حرف میزنم مثل همه . . .

امــــــــــــــــــــــــــ ـا . . .

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام

بی انصـــــــــــــــــاف . . .

چانه نزن ... حسرت هایم به قیمت عـــــــمرم تمام شده . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:,| ساعت 22:1| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت